Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Specialdesignad Dator från Hp.

Av malin skålberg - 26 maj 2009 21:43

Min motivering till att jag vill vinna en utav dessa är som följer:

Är mammaledig med mina 2 små prinsar. Älskar livet som mamma men när man får barn blir det så att man glömmer bort sig själv en aning..Eller ganska mycket. Den egna tiden jag har förtillfället,som inte spenderas bland tvätthögar eller disk, är timmen på kvällen då jag kan varva ner och kolla igenom allas bloggar och även skriva ett inlägg i min egna blogg.

Men nu över till problemet! Har ju en älskad sambo som också tycker om att varva ner framför datorn när barnen somnat. Det finns inte i vår värld att vi skulle kunna köpa en ny eller en till dator. Men om jag skulle vinna en utav dessa (grymt läckra) datorer från hp så skulle jag kunna mysa ner under täcket i sängen och läsa vad som försigår i världen utanför våra väggar och lekparken i byn.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin skålberg - 24 februari 2010 19:04

Jag tävlar om skor från Vincent Shoe Store i Nikitas bloggTävla HÄR du med! ...

Av malin skålberg - 24 februari 2010 19:00

'' jagrebeccamirjamkarin.blogg.se fyller 1 år! Detta firas med ett presentkort värt 500 kr i sammarbete med luckylittleme.se! Vill du också tävla? Tryck HÄR''Avslutas 10/3 ...

Av malin skålberg - 14 februari 2010 08:15

Tävla hos Dahlarna om en soffa från www.furniturebox.se , avslutas 26/2 ...

Av malin skålberg - 9 februari 2010 07:18

  Tävla här

Av malin skålberg - 9 februari 2010 07:11

  Jag tävlar om en valfri skötväska värd 1095 kr från Willvin hos Carolina – var med och tävla du också!” ...

Ovido - Quiz & Flashcards